Funkcie a prínosy

Obchodní zástupcovia


 

PLÁNOVANIE TRÁS
Efektívnejšie využitie pracovného dňa prípravou trás pred ich samotnou realizáciou.
HISTÓRIA NÁVŠTEV
Podstatne zlepšuje pripravenosť obchodného zástupcu na realizáciu návštevy profesionálnym a systematickým spôsobom, zameraným na prehlbovanie kvality obchodného vzťahu.
SPLATNOSŤ FAKTÚR
Zoznam zákazníkových faktúr dostupný priamo v tablete obchodníka. U faktúr po splatnosti upozornenie pred vytváraním novej objednávky.
DATABÁZA ZÁKAZNÍKOV
K dispozícii všetky údaje o zákazníkovi z databázy firemného informačného systému. Možnosť doplnenia obchodným zástupcom o údaje, dôležité pre efektívnejšiu realizáciu budúcich návštev.
PRODUKTOVÉ KARTY
Tovarové položky stiahnuté z firemného informačného systému vrátane EAN kódu, ceny, stavu na sklade a ich fotografie.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY A PRODUKTOVÉ NOVINKY
Uloženie podporných materiálov v súborovej podobe na jednom mieste v aplikácii bez potreby hľadania ich inde. Pripravené k okamžitej prezentácii zákazníkovi na obrazovke tabletu. Garancia prezentácie len najnovších a centrálou schválených verzií materiálov. Možnosť obmeny materiálov podľa aktuálnych potrieb.
TVORBA OBJEDNÁVOK
Realizácia objednávok v príslušnej cenovej úrovni a s prípadnými zľavami. Automatický prenos do odbytu. Tovar z objednávky administratívne pripravený k odoslaniu nasledujúci deň.
POLOŽKOVÁ VYDODANOSŤ MINULÝCH OBJEDNÁVOK
Zoznam nevydodaných položiek z minulej objednávky dostupný v histórii návštev – možnosť ich doobjednania počas aktuálne prebiehajúcej návštevy.
SKENER ČIAROVÝCH KÓDOV
Zrýchľuje tvorbu objednávky naskenovaním EAN kódu produktu v prípade, že sa tento nachádza v regáli u zákazníka.
EVIDENCIA POS MATERIÁLOV A HIM, ODOVZDANÝCH ZÁKAZNÍKOVI
Možnosť vytvorenia elektronického protokolu o odovzdaní s dátumom, popisom a fotografiou. Možnosť podpisu stylusovým perom. Číselník POS materiálov a HIM meniteľný podľa aktuálnych potrieb.
FOTOGRAFIE VIAZANÉ KU KONKRÉTNEJ NÁVŠTEVE
Možnosť obrazovo zaznamenať status tovaru (vyloženie, usporiadanie, akciové vystavenie, ceny) počas návštevy. Prenos fotografií synchronizáciou do MIS. Fotografie zostávajú v tablete i v MIS priradené vždy ku konkrétnej návšteve.
ELEKTRONICKÉ PROTOKOLY
Odovzdávací resp. reklamačný protokol s možnosťou podpisu stylusovým perom, ktoré zostávajú v tablete pri konkrétnej návšteve. Zároveň sa prenesú synchronizáciou do MIS k dispozícii príslušným pracovníkom.
VARIABILNÁ ŠKÁLA REPORTOV
Možnosť kontroly predajného výkonu po značkách, tovarových skupinách, distribučných kanáloch, zákazníkoch atď.
ÚDAJE Z EDI SYSTÉMOV REŤAZCOV
Obchodný zástupca má prehľad o všetkých navezených objednávkach do reťazcových filiálok (v prípade priameho návozu). Vhodné pri osobných kontrolných návštevách filiálok.
ÚLOHY
Všetky úlohy a požiadavky z centrály sú obchodníkovi dostupné na jednom mieste v aplikácii bez potreby hľadania ich v mailoch, prípadne inde. Vizuálna indikácia novej úlohy v hlavnom menu.
VLOŽENIE STAVU TACHOMETRA PRI ZAHÁJENÍ NÁVŠTEVY
Limituje možnosti zneužitia služobného vozidla. Úzka prepojenosť pohybu vozidla s návštevami zákazníkov.