Funkcie a prínosy
Obchodný manažment
MONITORING DENNEJ TRASY OBCHODNÍKOV Prepojenie aplikácie s GPS umožňuje zobraziť na mape dennú trasu obchodného zástupcu vrátane času začiatku a konca pracovného dňa, času zahájenia návštev zákazníkov a hodnôt realizovaných objednávok. V kombinácii so zadávaním kilometrov pred začatím každej návštevy eliminuje potrebu GPS modulov v automobiloch. |
|
PREHĽAD NAPLÁNOVANÝCH TRÁS A NÁVŠTEV Manažér ma každé ráno od obchodníkov k dispozícii návrh trás a návštev na aktuálny deň s možnosťou okamžitej reakcie, ak niektorá z nich nezodpovedá jeho očakávaniam. |
|
ZÁZNAM O PRIEBEHU NÁVŠTEVY Možnosť sledovať všetky požadované detaily návštevy – čas jej zahájenia a ukončenia, objednávku po položkách, komentár k priebehu návštevy, realizované aktivity, umiestnené POS. |
|
„SPRIEVODCA NÁVŠTEVOU“ Manažmentom preddefinovaný, avšak podľa potrieb (sezóna, akcie) meniteľný set aktivít, ktorým je obchodný zástupca povinný sa venovať počas návštevy. Možnosť pripájať fotografie a protokoly v závislosti od charakteru aktivity. Predpoklad pre realizáciu návštevy systémovým spôsobom. |
|
MARKETINGOVÉ MATERIÁLY V ELEKTRONICKEJ PODOBE Možnosť vkladať materiály na podporu predaja (akcie, novinky) príslušnými pracovníkmi z centrály do MIS v jednoduchom pdf formáte. Po vložení sú okamžite k dispozícii v tabletoch obchodných zástupcov na prezentáciu zákazníkovi. |
|
EVIDENCIA POS MATERIÁLOV A HIM Preddefinovaný zoznam všetkých materiálov pre zákazníkov, ktoré má firma záujem evidovať. Po vložení do MIS okamžite dostupný v tabletoch OZ pre ďalší proces (vystavenie elektronického protokolu pri odovzdaní a priradenie materiálu do karty zákazníka) na predajnom mieste. |
|
DATABÁZA ZÁKAZNÍKOV Zoznam zákazníkov vrátane položkovitej histórie ich objednávok. |
|
TOVAROVÉ POLOŽKY Zoznam všetkých položiek s indikáciou, ktorým zákazníkom boli dodané vrátane ich vydodanosti – rozdielu medzi objednaným a dodaným množstvom. |
|
ÚLOHY Možnosť adresovať úlohy a požiadavky priamo do tabletov obchodníkov – vždy na očiach, vždy poruke, bez potreby vyhľadávania v e-mailoch. |
|
REPORTY, ANALYTIKA Vytvára možnosť zhodnotiť výkon predajného tímu z predchádzajúceho dňa – počet návštev, hodnoty objednávok, položky objednávky atď. Variabilné predajné reporty po značkách, distribučných kanáloch, zákazníkoch, jednotlivých OZ, za celý predajný tím atď. |
|