Funkcie a prínosy
Obchodní zástupcovia
PLÁNOVANIE TRÁS Efektívnejšie využitie pracovného dňa prípravou trás pred ich samotnou realizáciou. |
|
HISTÓRIA NÁVŠTEV Podstatne zlepšuje pripravenosť obchodného zástupcu na realizáciu návštevy profesionálnym a systematickým spôsobom, zameraným na prehlbovanie kvality obchodného vzťahu. |
|
SPLATNOSŤ FAKTÚR Zoznam zákazníkových faktúr dostupný priamo v tablete obchodníka. U faktúr po splatnosti upozornenie pred vytváraním novej objednávky. |
|
DATABÁZA ZÁKAZNÍKOV K dispozícii všetky údaje o zákazníkovi z databázy firemného informačného systému. Možnosť doplnenia obchodným zástupcom o údaje, dôležité pre efektívnejšiu realizáciu budúcich návštev. |
|
PRODUKTOVÉ KARTY Tovarové položky stiahnuté z firemného informačného systému vrátane EAN kódu, ceny, stavu na sklade a ich fotografie. |
|
MARKETINGOVÉ AKTIVITY A PRODUKTOVÉ NOVINKY Uloženie podporných materiálov v súborovej podobe na jednom mieste v aplikácii bez potreby hľadania ich inde. Pripravené k okamžitej prezentácii zákazníkovi na obrazovke tabletu. Garancia prezentácie len najnovších a centrálou schválených verzií materiálov. Možnosť obmeny materiálov podľa aktuálnych potrieb. |
|
TVORBA OBJEDNÁVOK Realizácia objednávok v príslušnej cenovej úrovni a s prípadnými zľavami. Automatický prenos do odbytu. Tovar z objednávky administratívne pripravený k odoslaniu nasledujúci deň. |
|
POLOŽKOVÁ VYDODANOSŤ MINULÝCH OBJEDNÁVOK Zoznam nevydodaných položiek z minulej objednávky dostupný v histórii návštev – možnosť ich doobjednania počas aktuálne prebiehajúcej návštevy. |
|
SKENER ČIAROVÝCH KÓDOV Zrýchľuje tvorbu objednávky naskenovaním EAN kódu produktu v prípade, že sa tento nachádza v regáli u zákazníka. |
|
EVIDENCIA POS MATERIÁLOV A HIM, ODOVZDANÝCH ZÁKAZNÍKOVI Možnosť vytvorenia elektronického protokolu o odovzdaní s dátumom, popisom a fotografiou. Možnosť podpisu stylusovým perom. Číselník POS materiálov a HIM meniteľný podľa aktuálnych potrieb. |
|
FOTOGRAFIE VIAZANÉ KU KONKRÉTNEJ NÁVŠTEVE Možnosť obrazovo zaznamenať status tovaru (vyloženie, usporiadanie, akciové vystavenie, ceny) počas návštevy. Prenos fotografií synchronizáciou do MIS. Fotografie zostávajú v tablete i v MIS priradené vždy ku konkrétnej návšteve. |
|
ELEKTRONICKÉ PROTOKOLY Odovzdávací resp. reklamačný protokol s možnosťou podpisu stylusovým perom, ktoré zostávajú v tablete pri konkrétnej návšteve. Zároveň sa prenesú synchronizáciou do MIS k dispozícii príslušným pracovníkom. |
|
VARIABILNÁ ŠKÁLA REPORTOV Možnosť kontroly predajného výkonu po značkách, tovarových skupinách, distribučných kanáloch, zákazníkoch atď. |
|
ÚDAJE Z EDI SYSTÉMOV REŤAZCOV Obchodný zástupca má prehľad o všetkých navezených objednávkach do reťazcových filiálok (v prípade priameho návozu). Vhodné pri osobných kontrolných návštevách filiálok. |
|
ÚLOHY Všetky úlohy a požiadavky z centrály sú obchodníkovi dostupné na jednom mieste v aplikácii bez potreby hľadania ich v mailoch, prípadne inde. Vizuálna indikácia novej úlohy v hlavnom menu. |
|
VLOŽENIE STAVU TACHOMETRA PRI ZAHÁJENÍ NÁVŠTEVY Limituje možnosti zneužitia služobného vozidla. Úzka prepojenosť pohybu vozidla s návštevami zákazníkov. |
|